(021) 22 01 45 32 - (0938) 692 1414
تهران، خیابان ولیعصر، ایستگاه خبرنگاران، برج جم، طبقه اول، واحد۴

بهترین دکتر برای سرطان در تهران را بشناسید!

آشنایی با بهترین دکتر برای سرطان در تهران دغدغه بسیاری از افرادی است که با این بیماری منحوس دست و پنجه نرم می کنند. بیماری سرطان از جمله بیماری هایی که تشخیص بیماری و انتخاب روش درمان بیماری در آن بسیار مهم است و برای انجام این هدف مهم بایستی به بهترین متخصص مراجعه کرد. به همین منظور در این می خواهیم به این بپردازیم که بهترین دکتر برای سرطان در تهران چه کسی است. علاوه بر آن نکاتی درباره لزوم مراجعه به بهترین متخصص برای درمان سرطان می گوییم که نمی دانید.

شناسایی بهترین دکتر درمان سرطان

فاکتورهای مختلفی در انتخاب بهترین دکتر برای سرطان در تهران وجود دارد. همانطور که می دانید بیماری سرطان حساسیت بالایی دارد و بایستی در پروسه تشخیص و درمان آن بسیار دقت به خرج داد. برای نمونه اگر تشخیص اندازه، محل و میزان وخامت توده سرطانی درست انجام نشود، احتمال متاستاز بالا می رود.

بهترین دکتر برای سرطان در تهران

به منظور یافتن بهترین متخصص در درمان سرطان می توانید ویژگی های خاصی را مد نظر قرار دهید:

دانش تخصصی

مراجعه به پزشکی که فوق تخصص آنکولوژی و هماتولوژی داشته باشد قاعدتا تاثیر به سزایی در تشخیص درست و به موقع دارد. پزشکی که به طور تخصصی درحوزه سرطان و آنکولوژی تبحر داشته باشد، بهترین تشخیص و انتخاب برای درمان را خواهد داشت.

رضایت مراجعین

برای اطلاع از اینکه بهترین دکتر برای سرطان در تهران تا چه میزان در به دست آوردن رضایت مراجعین و درمان بیماران توانایی داشته، می توانید در شبکه های مجازی نظیر اینستاگرام و یا آپارات از آن مطلع شوید. بیمارانی که با بیماری های مختلف آنکولوژی به فوق تخصص آنکولوژی مراجعه کرده باشند، از روند بهبود بیماری و درمان موثر خود می گویند. دانش تخصصی در کنار تبحر عملی کارساز بوده و می تواند سلامتی شما را حفظ نماید لذا بررسی سوابق عملی پزشک در درمان و رضایت مراجعین نیز تاثیرگذار است.

معاینه دقیق

توجه داشته باشید که لازم است پزشک با صبر و حوصله به صحبت های شما گوش کند. علاوه بر آن بایستی تمامی مراحل درمان را به طور واقع بینانه برای شما شرح دهد. انجام بررسی دقیق معاینات، کمک می کند تا متخصص بهترین روش درمانی را برگزیند که کمترین خطر و بیشترین اطمینان را برای بیمار فراهم آورد.

توجه به شرایط بیمار

بهترین دکتر برای سرطان در تهران علاوه نکات گفته شده، بایستی بر اصول اخلاقی پایبند بوده و با توجه به تمامی شرایط بیمار از جمله شرایط مالی، جسمی، روحی و غیره شیوه مناسبی را انتخاب کند تا بیمار در مضیقه و فشار قرار بگیرد.

تشخیص به موقع سرطان یکی از مهم ترین و بهترین راهکارهای درمان آن است . اگر در زمان بروز مشکلات ساده چکاب های عمومی انجام دهید و به صورت دوره ای به بررسی اعضای مختلف بدن بپردازید زودتر متوجه عارضه و یا بیماری های بدخیم خواهید شد و از این طریق به پیشگیری از بروز سرطان کمک نموده اید .

به یاد داشته باشید که بسیاری از بیماری ها در وهله ی اول در مراحل ابتدایی و ساده هستند که در اثر بی توجهی و عدم درمان به توده های سرطانی و غیر قابل درمان تبدیل خواهند شد . وخیم شدن وضعیت بیماری باعث می شود که مشکلاتی برای ارائه راهکارهای درمانی ایجاد گردد

درمان توسط بهترین دکتر برای سرطان در تهران

مکانیسم همه ی سرطان ها مربوط به تقسیم و رشد غیر عادی سلول ها است. سلول های آلوده ی سرطانی با تقسیم های افراطی و غیر عادی خود توده هایی ایجاد می کنند. این توده ها باعث اختلال در کارکرد طبیعی اندام ها می شود. گاهی این توده های سلولی خود متشکل از سلول هایی است، که قابلیت انتقال به مناطق دیگر بدن و ایجاد توده ای جدید از سلول های سرطانی را دارند. بهترین دکتر برای سرطان در تهران با داشتن ابزارهای مناسب تشخیص، درمان مناسب بیماران را انجام می دهد. انتخاب روش درمان توسط فوق تخصص آنکولوژی با توجه به نکاتی است که در تست ها نشان داده می شود. در ادامه نگاهی می اندازیم به آزمایشاتی که بهترین فوق متخصص برای تشخیص سرطان استفاده می کند.

معاینه فیزیکی
تست های آزمایشگاهی مانند خون یا ادرار
بیوسی
سی تی اسکن
ام آر آی
اسکن استخوان
اسکن هسته ای
سونوگرافی

روش های تشخیص سرطان توسط بهترین دکتر سرطان

گاها برای اطمینان از نتایج آنکولوژی، انتخاب بهترین دکتر برای سرطان در تهران استفاده از چند آزمایش به صورت ترکیبی است. برای مثال تست خون در تشخیص توده های سرطانی کمک بسیاری می کند و علاوه بر آن برای اینکه مشخص شود بیمار دچار متاستاز شده یا خیر نیز از این آزمایش استفاده می کنند. یا در مواردی دیگر بیوپسی پس از مشاهده نشانه های مشکوک در سونوگرافی یا اسکن ها انجام می شود.

پس از استفاده هوشمندانه و موثر از تست های آنکولوژی، بهترین دکتر برای سرطان در تهران بایستی شیوه درمانی مناسبی بر اساس نتایج انتخاب کند. همانطور که پیش تر در این مقاله گفتیم فاکتورهای مختلفی در انتخاب روش درمان اهمیت دارند که فوق تخصص سرطان به آنها اشراف دارد.
پس از بررسی نتایج تست ها و جمع بندی آن بر اساس فاکتورهای مختص به بیمار، دکتر روش های مختلفی برای درمان دارد که به آن می پردازیم.

روش های مختلف درمان سرطان

سرطان شیوه های درمانی مختلفی دارد که با توجه به محل توده، میزان سرایت آن، احتمال متاستاز توده، سن و سلامت کلی فرد و غیره می توان آنها را انتخاب کرد. بهترین دکتر برای سرطان در تهران با در نظرگرفتن تمامی موارد، این روش های درمانی را در اختیار دارد:

جراحی توده سرطانی

برای جراحی توده های سرطانی نیاز است که بررسی‌های لازم بر روی توده انجام شود و در برخی از موارد نسبت به برداشتن آن اقدام لازم صورت بگیرد. در جراحی ممکن است که برخی از آثار تخریبی سرطان برداشته شود و یا عضو سرطانی به طور کامل از بدن خارج شود. تخلیه بافت آلوده به سلول های سرطانی و پاکسازی بدن جزوی از جراحی است. در واقع بایستی گفت که جراحی از روش های تهاجمی درمان است و بهترین دکتر برای سرطان در تهران برای انجام آن احتیاط زیادی انجام می دهد.

شیمی درمانی

در بعضی موارد پیش از انتخاب جراحی برای درمان سرطان از روش شیمی درمانی استفاده می شود. این روش که با تجویز داروهای شیمیایی و اتخاذ برخی از پروتکل‌های درمانی نسبت به شدت بیماری سعی در کنترل و یا مهار عارضه های ایجاد شده در بدن فرد می شود. در واقع ممکن است که با توجه به شرایط یک بیمار، بهترین دکتر برای سرطان در تهران مجبور به استفاده از چند روش درمانی برای ایشان شود تا نتیجه ایده آل و مورد نیاز گرفته شود.

پرتو درمانی

از دیگر روش های متداول، پرتو درمانی است که کمک می کند روند درمان با سرعت بیشتری پیش برود و یا سرعت رشد بیماری و سلولهای سرطانی کمتر شود. در بسیاری از موارد بهترین دکتر برای سرطان از ترکیب پرتودرمانی با شیمی درمانی استفاده می کند. بعضی افراد تصور می کنند که این روش ها ممکن است به هم برتری داشته باشند اما اینطور نیست و پرسش به این پاسخ که پرتودرمانی بهتر است یا شیمی درمانی پاسخ این چنینی ندارد. تشخیص اینکه از چه روش هایی به صورت ترکیبی استفاده شود بر عهده بهترین دکتر برای سرطان در تهران است که غالبا تشخیص و انتخاب های موفقی داشته است.

در این ویدیو می توانید نحوه انتخاب شیوه درمان سرطان توسط بهترین دکتر برای سرطان در تهران، دکتر معصومه صابریان فوق تخصص آنکولوژی و هماتولوژی را مشاهده نمایید.

01:56
truncate dir-rtl

بر چه اساسی روش درمان سرطان تعیین خواهد شد؟

بیماری که تحت درمان قرار گرفته است. باید در مدت زمان های تعیین شده توسط بهترین دکتر برای سرطان در تهران، جهت معاینه و بررسی مجدد مراجعه نماید. تا در صورت بروز مجدد به موقع پیشگیری شود. بسیاری از افراد می خواهند بدانند که آیا همه سرطان ها کشنده است؟ که باید گفت اینطور نیست و در صورت تشخیص به موقع قابل درمان هستند.

برخلاف دلایل ژنتیکی ابتلا به سرطان که برای افراد قابل کنترل نیست، دلایل محیطی با تغییر در سبک زندگی قابل مهار است. عادت به مصرف دخانیات، مشروبات الکلی و غذاهای پر چربی خطر ابتلا به سرطان را در سنین بالا افزایش می دهد. طبق نظر بهترین دکتر برای سرطان در تهران، افراد با جدی گرفتن و رعایت سبک زندگی سالم می توانند از خود در برابر آسیب هایی همچون سرطان جلوگیری کنند.

بهترین دکتر درمان سرطان در تهران

بهترین دکتر برای سرطان در تهران مشاوره های لازم در خصوص انواع روش های درمان را در اختیار شما قرار می دهد. ایشان به تمامی تکنولوژی ها و روش های بررسی و درمان سرطان مجهزهستند و با استفاده از علم روز دنیا نسبت به درمان بیماری تصمیم‌گیری لازم را دارند. تخصص و تجربه‌ای که پزشک در اختیار دارد کمک بزرگی به شما برای درمان در بهترین زمان و کمترین میزان صرف زمان خواهد داشت. پزشک باید با توجه به امکانات روز دنیا تصمیم گیری درستی نسبت به شرایط بیمار و نوع درمان ایشان اتخاذ نماید. از این رو انتخاب بهترین دکتر برای سرطان در تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا در مواردی که شیوع بیماری سرعت رشد بالایی دارد و ابتلا به سرطان در زمان کمی سیر صعودی پیدا می‌کند، زمان کمی برای انتخاب جراح را در اختیار خواهید داشت و فرصتی برای بررسی و یا آزمون و خطا نخواهید داشت. از این رو انتخاب یک پزشک متخصص با تجربه و متبحر برای درمان سرطان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا بتواند در فرصت مناسب درمان موفقیت آمیز را برای شما انتخاب نماید.

دیدگاه

دو × 4 =

Call Now Button